امروز : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ -  2019/09/22
 
  كاربر مهمان

 
مشاوره رایگان

 

ورود به سایت عضویت در سایت
جستجوی پیشرفته
 :: دین و اندیشه    اجتماعی    فرهنگی و هنری   ورزشی    سیاسی و اقتصادی    تغذیه و سلامت    دانش و فناوری    مشاوره    اداره کل    کتابخانه    پایگاه ها ::
 

 :: فهرست تغذیه و سلامت

آشپزی ( آشپزی اینترنتی )
خواص گیاهان
بیماریها
دارو و درمان
سلامت روح و روان
تغذیه و سلامتی
توصیه های پزشکی
بهداشت فردی و عمومی

سلامت جامعه
خواص خوراکی ها
مواد مغذی مورد نیاز بدن
از دیدگاه اسلام
کمک های اولیه
تغذیه کودک
نکته ها
انواع رژیم های درمانی
سایر ( خبرها و مقالات )
  صـرفـاً جـهـت اطـلاع !!!
سرقت از بیت المال
رژیم آنلاین
مشاور
معارفی از 30 جزء قرآن کریم

 :: گلشن راز

BUSHEHR-TEBYAN.IR شهید نود ساله ای از بزرگان کوفه واز قاریان قرآن که بدست عبیدالله در کوفه کشته شد چه نام داشت؟ ...

 :: وضعیت سایت

 تعداد مطالب : 55488
 تعداد نظرات : 496
 مجموع کاربران : 1445
  افراد آنلاين : 13
 تعداد بازدیدکنندگان
 
تاریخ مطلب:   ۰۹ مهر ، ۱۳۹۳ 30 : 11
  :: 01 Oct , 14 | 11:30 am
 آشنایی با منابع طبیعی ویتامین ث
Bushehr-Tebyan.IR
ویتامین ث به حفظ سلامتی بافت های بدن، شکل گیری سیستم ایمنی قوی بدن انسان و همچنین به جذب آهن کمک می کند. به واسطه تقویت سستم ایمنی بدن، ویتامین ث برای پیشگیری و مقابله با سرماخوردگی گزینه ای مناسب محسوب می شود. میزان مصرف توصیه شده ویتامین ث برای بانوان بزرگسال 75 میلی گرم در روز و برای مردان بزرگسال 90 میلی گرم است. برای تامین ویتامین ث مورد نیاز خود می توانید مواد غذایی زیر را در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهید.
ویتامین ث, رژیم غذایی
گواوا
نصف فنجان گواوا حاوی 188 میلی گرم ویتامین ث و 56 کالری است.
ویتامین ث, رژیم غذایی
فلفل قرمز
فلفل قرمز شیرین می تواند دوز قابل توجهی از ویتامین ث را تامین کند. نصف فنجان فلفل قرمز حاوی 142 میلی گرم ویتامین ث و 20 کالری است. نصف فنجان فلفل قرمز پخته 116 گرم ویتامین ث دارد.
ویتامین ث, رژیم غذایی
کیوی
یک کیوی با اندازه متوسط حاوی 70 میلی گرم ویتامین ث و 46 کالری است.
ویتامین ث, رژیم غذایی
پرتقال
یک پرتغال با اندازه متوسط حاوی 70 میلی گرم ویتامین ث و 62 کالری است. اگر آب پرتقال را ترجیح می دهید، سه چهارم فنجان آب پرتقال حاوی 61 تا 93 میلی گرم ویتامین ث و 79 تا 84 کالری است.
ویتامین ث, رژیم غذایی
فلفل سبز
نصف فنجان از فلفل سبز حاوی 60 میلی گرم ویتامین ث و 15 کالری است. هنگامی که این سبزی پخته می شود میزان ویتامین ث آن به 51 میلی گرم می رسد.
ویتامین ث, رژیم غذایی
آب گریپ فروت
یک نصف از گریپ فروت حاوی 39 میلی گرم ویتامین ث و 52 کالری است. سه چهارم فنجان از آب گریپ فروت نیز حاوی 50 تا 70 میلی گرم ویتامین ث و 71 تا 86 کالری است.
آب سبزیجات
نوشیدن آب سبزیجات مواد مغذی بسیاری از جمله ویتامین ث را برای بدن انسان تامین می کند (اگر آب سبزیجات بر پایه گوجه فرنگی باشد دوز مناسب از لیکوپن، ماده مغذی گیاهی موثر در مبارزه با بیماری، را تامین می کند). سه چهارم فنجان از آب سبزیجات حاوی 50 میلی گرم ویتامین ث و 34 کالری است.
توت فرنگی
توت فرنگی سرشار از فیبر و آنتی اکسیدان هایی از جمله ویتامین ث است. نصف فنجان توت فرنگی حاوی 49 میلی گرم ویتامین ث و 27 کالری است.
کلم بروکسل
کلم بروکسل ممکن است برای کودکان سبزی دوست داشتنی نباشد اما همواره انتخابی سلامت است که حاوی 48 میلی گرم ویتامین ث، 300 میکرو گرم ویتامین کا و 28 کالری است.
طالبی
یک چهارم از یک طالبی با اندازه متوسط حاوی 47 میلی گرم ویتامین ث و 51 کالری است.
  :: منبع : حوزه/گرد آوری تبیان بوشهر گروه تغذیه
 دفعات نمایش : 86  تعداد نظرات : 0
Bushehr-Tebyan, Tebyan, بوشهر تبیان, تبیان, Cultural, فرهنگی, information Technology, تکنولوژي اطلاعات, religion, دین واندیشه, science, دانش, social, اجتماعی, Sport, ورزشی, library, کتابخانه, nurture, تغذیه, Download, دانلود, نوا و نما, Media, TEBYAN, بوشهر, استان بوشهر, ISP, Internet, اینترنت رایگان, اینترانت رایگان, بوشهر تبیان, موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بوشهر تبیان, Institute cultural and knowledge clays ,سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بوشهر تبیان | WWW.BUSHEHR-TEBYAN.IR | Institute cultural and knowledge clays Bushehr Tebyan , Bushehrtebyan, Tebyan, استان بوشهر, تبیان, بوشهر, سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر, BUSHEHR

::  نظرات شما در مورد این مطلب  ::

کاربران گرامی؛
نظرات ارسالی شما پس از تایید در سایت بوشهر تبیان به نمایش در می آید.
با تشکر از شما ...


  نام:  
  آدرس ایمیل:  
  شهر:  
  وب سایت :  
  متن نظرات شما :  

نمایش ایمیل    مرا با خبر کن

 

تازه ترین مطالب سایت

 
تازه ترین مطالب تغذیه و سلامت
اجرای پیوست فرهنگی باعث کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق مهاجر پذیر صنعتی می شود
گوسفند هم از فرانسه وارد می کنیم!/اقتصاد مقاومتی در کجای برنامه های دولت قرار دارد؟
اعتراض دیری‌ها به جاده مرگ/ مسیر بوشهر - دیر بسته شد
نشست عوامل تولید مستند در امتداد فلق با معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر
دومین نشست مدیران کل تبلیغات اسلامی استان های منطقه ای مرکز کشور در بوشهر برگزار شد
بوشهر میزبان دومین نشست منطقه ای مدیران کل تبلیغات اسلامی شش استان شد
توقیف کالاهای ترخیص شده در گمرک توسط نیروی انتظامی نادرست است
بیکاری زیبنده جوانان استان بوشهر نیست
سپاه در حفظ نظام و دفاع از ولی‌فقیه با هیچ کس تعارف ندارد
کارگروه ویژه برای رفع موانع طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تشکیل می‌شود
۱۰ نشانه کم آب شدن بدن
نمک‌های خوراکی صنعتی غیرمجاز در بوشهر جمع‌آوری شد
این نمک ها را اصلا نخورید؛ استاندارد نیستند
۵ نوع کمردرد خطرناک که درباره آنها باید بدانید
غذاهای خوشمزه دریایی و دسرهای متنوع خرمایی در استان بوشهر
روغن‌زیتون «پوماس» از مراکز عرضه در بوشهر جمع‌آوری شد
یک وعده غذای چرب به کبد آسیب می رساند
14 نمونه از مغذی‌ترین مواد غذایی جهان
با این مواد غذایی به جنگ استرس بروید
کلمات منفی هورمون استرس را افزایش می‌دهند
کودک و نوجوان    بوشهر ما    حوادث و گوناگون   دانستنیها    ضرب المثل    دانلود    گالری تصاویر    مشاوره    دانش و فناوری
 
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی بوشهر تبیان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر

از سال 1384 تا کنون © کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه بوشهر تبیان می باشد . استفاده از مطالب با ذكر منبع و لینک به سایت بلامانع است.

 :: طراحی و برنامه نویسی شده توسط موسسه بوشهر تبیان